Hej, vi skal sætte vægge op med krydsede træregler (f.eks. 70-regel på en 95-ramme). Jeg kan ingen steder finde ud af, hvordan man praktisk skal gå frem med isoleringen. Er det en speciel isolering, der kan klemmes ind, hvor det bliver smallere, eller skal man skære ud til regler? Er der nogen, der har styr på dette? https://www.isover.se/solutions/it03-traregelinnervagg-ei60-48-db
Hej, vi skal sætte vægge op med krydsede træregler (eks. 70-regel på en 95-ramme). Jeg kan ikke finde nogen steder, hvordan man praktisk griber isoleringen an. Er det speciel isolering, som kan klemmes ind der, hvor det bliver smallere, eller skal man skære ud til regler? Er der nogen, der har styr på dette?
[billede]
[link]
Der findes slidsede plader til formålet.
Sikkert ikke billigt...
Tjek pdf-manualen, som kan downloades, hvis man følger dit link.
Det finns slitsatde skivor för ändamålet.
Säkert inte billigt...
Kolla i pdf-manualen som finns att ladda ned om man följer din länk.
Jeg har overvejet om man kan sætte 45mm iso som man trykker sammen og fylder op derefter imellem rummene med tykkere. Lyder dyrt med slitsede plader som desuden skal passe på forskellige typer af CC mål.
I manualen fandt jeg kun generelle anvisninger for isolering, intet om saxede reglar. Har du fundet noget om det?
Jeg har overvejet, om man kan sætte 45mm iso, som man trykker sammen og fylder op med derefter mellem rummene med tykkere. Lyder dyrt med udmattende plader, som desuden skal passe på forskellige typer CC mål.
I manualen fandt jeg kun generelle anvisninger for isolering intet om sakset regler. Har du fundet noget om det?
Et spørgsmål (<-) er, om det ikke bare er at snitte ved hver regel? Jeg ville teste med et snit midt for reglen, og hvis det ikke virker, så to snit og evt. fjerne nogle centimeter isolering.
Et spørsmål (<-) er om det ikke bare er å snitte ved hver regel? Jeg ville teste med et snitt midt for reglen og om det ikke fungerer så to snitt og evt. fjerne noen centimeter isolering.
Smart, i så fald slipper man at skære op isolering yderligere i fagene.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.