Udestående del af pladen mindre end støberøret (150mm). Har nuværende højde af støberøret (1200)
Overvejet at støbe en 10x30cm plade uden for kanten, men er det hensigtsmæssigt og i så fald hvordan (bore armering ind i pladen osv?) Hvordan ville du løse det?
Til reglar for terrassebrædder og pooltag, ingen enorme vægte men det må ikke flytte sig. To 8mm jern tænkte jeg på i hver, er det nok?
Udenpå fyldes op med grus/kross efter væggen er færdig med at brænde, og lægger beton i vinkel langs resten for afvanding.
For regler til terrasse og pooltag, ingen enorme vægte, men må ikke bevæge sig. To 8mm jern tænkte jeg mig i hver, er det nok?
Ydersiden fyldes op med grus/skærver efter væggen er hærdet, og lægger beton i en vinkel langs resten for afvanding.
Bbiggles34 sagde:
Interessant, det bliver jo unægtelig enklere.. så intet problem at lade den del "hænge i luften" bagefter altså?
Hvis du skal have grus rundt omkring den nederste del af forskalingsrøret kan du fylde inden støbning og springe klodsen over, det behøver ikke overbearbejdes
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.