Nej skyggen bliver indad i bogstaverne, så de må være lavere end træet omkring..
Jeg synes, det ser ud som om de er hævede, især cyklen, men jeg kan tage fejl, måske en synsbedrag.
Kan vi ikke få et foto fra en anden vinkel? Eller endnu bedre, et svar på gåden positiv eller negativ tekst?
Læg mærke til, at bogstaver, cykelhjul er lyse i underkant og mørke i øvre kant, lyset falder på nedenfra.
Nja nok tror jeg du ser forkert når jeg ser på det ser jeg det som nedfældet, og at skyggerne bekræfter det for skulle de have været hævet, ville skyggerne ved samme lys have været i nederkant uden for teksten, men jeg har haft forkert før
Jo du har en pointe men det bliver stadig forkert for da burde skyggen have været udenfor bogstaverne på oversiden. Så ser jeg det som om det er taget udendørs og at det er solen som laver skyggerne for hvis du ser på forseglingen til champagneproppen som ligger i underkanten bliver skyggen for lang for at det skulle være af blitz da burde den have været direkte under eller lidt ovenover.
Jo det er sandt, skyggerne er lidt mystiske. Får ikke rigtig styr på skyggerne på trætrallen heller, passer ikke med kapsylen, som jeg heller ikke synes giver et korrekt skyggemønster. Bliver vel til at afvente svar fra TS.
Bortset fra skyggerne, når jeg sidder og kigger på teksten, er den dels positiv og dels negativ. Samme synsbedrag som den der trappe, der vender.
Tror de ligger på et bord som er hvidmalet og trallen er brun derfor de bliver mærkeligt med skyggerne. Så det som taler for laser eller blæstret er at man ser ujævnheder af at ådringen i træet er forskelligt hårde. Men vi må vente på chrissofsweden så vil hævet eller ej få sit svar
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.