Vi har en entré som kun har en støbt betonplade som "trappe". Vi ville derimod gerne gøre noget lignende som nedenstående.

For som det er i øjeblikket, er pladen bare grå og kedelig og begynder at smuldre på nogle steder.

To store sorte blomsterkrukker står ved en indgang med betontrappe dekoreret med to hvide løvestatuer.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.