Har lige skiftet døre og gipsede vægge herhjemme og skal nu have lister og foder på. Fandt falsede dørfoder, hvor falsen er 13mm, dvs passer perfekt mod gipspladen og karmen. Men det er vel ikke bare at skære 45° over det hele som på et almindeligt fladt foder? Eller er det så enkelt?
Vil helst dobbelttjekke med nogen, der kender til det, da foderne ikke var superbillige lige
Klackfoder, har du sat almindelige flade foder så gør på samme måde, jeg plejer at måle ind hvor hjørnet bliver på den stående, tjekke vinklen mod karmen og save, så lægge overslaget på og mærke, klart hvis du får 45 så er det fint, men ikke en gylden regel at det bliver sådan.
Nej at få alt 45° plejer vel at være mere eller mindre umuligt i ældre huse, men det var mest for at beskrive mit problem eller evt løsning på det.
Jeg kan ikke få det til at passe i hovedet, hvis jeg gerer som vanligt, men det passer jo sikkert som du siger, så det bliver til at skære det hele op i ugen
Du behøver eventuelt vinkla også på den anden måde. Hvis du er rigtig kræsen. Kan tage billeder af mine kapninger i morgen, hvis I ikke allerede er færdige.
Du behøver eventuelt at vinkle også på den anden måde. Hvis du er rigtig kræsen. Kan tage billeder af mine kapninger i morgen, hvis I ikke allerede er færdige.
Du må gerne poste billeder. Jeg skal male/tapetsere først så det bliver nok tidligst tirsdag, at jeg starter med listerne rundt om dørene.
Tak for billederne.
Må nok tage et foder og træne lidt på. Skal afsted og købe et nyt fintandet blad til kap/gersaven, så jeg i det mindste kun har mig selv at bebrejde, hvis det bliver splinter
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.