Ja, kobber og cement er ingen god kombination. Det ser ud til at være samlinger på varmesystemet, som har en begrænset levetid. Dog er en lækage på dem måske ikke nogen fare, da der kun findes en begrænset mængde vand i varmesystemet.
En tanke jeg fik var at fylde med lecakugler og derefter et jævnt lag fugeskum, som du derefter spartler over. Så får du noget, der er let at ”demontere”, hvis du har brug for at reparere noget i fremtiden.