Hej! Har lige fundet dette forum, hvor nogen måske vil hjælpe mig..?

Har et opbillet "hul" i kælderen. Den tidligere ejer tænkte at lave badeværelse, men jeg vil bare bruge det til et opbevaringsrum. Der har tidligere været badeværelse, men det er nu revet ud, tomt og klar til at "indrettes" med hylder, bortset fra gulvet. Så til spørgsmålet: Der er i dag fald på gulvet, som jeg ønsker at blive plant i stedet. Kældergulvet er uisoleret og består kun af beton, så vidt jeg kan se.

Efter lidt søgen er min plan at fylde hullet med lecanødder og støbe igen med beton. Derefter prime gulvet og så flydespartle. Virker det? Hvordan flydespartler jeg væk faldet, eller løser det sig automatisk? Det er nok et dumt spørgsmål, men jeg har aldrig brugt flydespartel. 🤓

TAK

Ja du fylder op med Leca kugler, så beton, primer gulvet hvis det er frit fra maling og olie, så bør du have en laser for at se, hvor det højeste punkt ligger. Der findes noget som hedder niveaupinde, som du så klipper af i den rigtige højde fra det højeste punkt, og måske i dit tilfælde 60 cm mellem alle pinde, så er det bare at begynde at spartle. Bland spartelmassen med max anbefalet vandmængde, så det flyder lidt ud i det mindste for dig, gode redskaber at have, en murer spand, tandspartel på et skaft, en god pisker så du kan blande materialet godt, ingen lille skruetrækker med pisker så at sige, kig på youtube, der er sikkert videoer du kan se, så får du lidt forståelse for det.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.