Fik en gratis krydsfinerplade fra byggemarkedet, som var sortprikket på den ene side. Hvordan får man dette væk bedst/nemmest? Skal bygge værktøjsholder af pladen.

Jeg vil virkelig fixe den, da krydsfiner er så dyrt, en gratis plade kan jeg ikke takke nej til :D

• Plywoodplade med sorte pletter på overfladen, klar til rengøring og brug som værktøjsholder.
Sandpapir er nok det bedste/letteste. Brug mundbind eller hold dig udendørs med vinden fra den rigtige retning.

surris
Vermilion Vermilion sagde:
Fik en gratis plywoodplade fra byggemarkedet, som var sortprikket på den ene side. Hvordan fjerner man dette bedst/nemmest? Skal bygge værktøjsholder af pladen.

Jeg vil virkelig fikse den da plywood er så dyrt, en gratis plade kan jeg ikke sige nej til :D
Er det ironi? Så dyr er en plywoodplade ikke. Sandsynligvis lige så billigt at købe en ny som at købe det, du har brug for, til at fjerne skimmelsvampen.

Rickard.
Slibe bort det er nok det eneste der virker, hvis du vil have det trærent.

Vaske med klorin eller brænde på med lidt ild. Ville jo blive pænt iaf.

• Synes
Alfredo
  • Laddar…
surris surris sagde:
Er det ironi? Så dyr er ikke en krydsfinerplade. Formentlig lige så billigt at købe en ny som at købe det du behøver for at fjerne muggen.
Købte lige den billigste 12mm plade, jeg fandt i hele byen, for 700kr. 700kr er for de fleste en hel del penge. Godt at du har det godt økonomisk :)

ylven ylven sagde:
Sandpapir er nok det bedste/letteste. Brug mundbind eller hold dig ude med vinden fra den rigtige retning.
Ok! Perfekt!

Men hvad er pointen med at få det væk? Når det er tørt, kan du jo sammenligne det med, at nogen har sprøjtet maling på det sådan.......Skimmel smitter ikke på nogen måde.

S Stefan1972 sagde:
Fast hvad er pointen med at få det væk? Når det er tørt, kan du jo sammenligne det med at nogen har stænket maling på det......Skimmel smitter ikke på nogen måde.
Det er netop det, det er ikke pænt.

surris
Vermilion Vermilion sagde:
Købte lige den billigste 12mm plade jeg fandt i hele byen for 700kr. 700kr er for de fleste en hel del penge. Godt at du har det godt stillet :)
Er det guldplader? jeg køber for 200-350 sek afhængig af størrelse og tykkelse.

Rickard.
surris surris sagde:
Er det guldskiver? jeg køber for 200-350 sek afhængig af størrelse og tykkelse.
Hvor finder du plyfa til de priser i dag?

• Synes
Vermilion
  • Laddar…
surris
Rickard. Rickard. sagde:
Vars hittar du plyfa för dom priserna idag?
Lokale byggemarked beliggende i Västra Götaland

Rickard.
surris surris sagde:
Lokale byggemarked beliggende i Västra Götaland
En fuldstørrelse 12mm ser ud til at koste næsten 400kr med moms her, sikkert lidt mindre for dem med virkelig gode aftaler, så jeg er enig i, at ts priser var høje, men dine lyder meget billige efter prisstigningerne.

surris
Rickard. Rickard. sagde:
En fullstor 12mm verkar kosta nästan 400kr med moms her, sikkert lidt mindre for dem med rigtig gode aftaler så jeg er enig i at ts priser var høje men dine lyder meget billigt efter prisstigningerne.
Forhandlet godt ;) det jeg synes er at det er unødvendigt arbejde/omkostninger at gøre en muggen plywood i stand så den skal erstatte en ny for nogle hundrede kroner. Jeg kunne have taget den men så havde jeg brugt den et sted hvor jeg ikke havde gået op i hvordan den så ud.

• Synes
Rickard.
  • Laddar…
surris surris sagde:
Forhandlet godt ;) det jeg synes er, at det er unødigt arbejde/omkostninger at gøre en skimmelramt krydsfiner i stand, så den skal erstatte en ny for nogle hundrede kroner. Jeg kunne have taget den, men da ville jeg have brugt den et sted, hvor jeg ikke bekymrer mig om, hvordan den ser ud.
Alligevel, en gratis plade er en gratis plade. Perfekt når man ikke har så stort et budget at bevæge sig med :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.