Hvor stor væg?
Beton eller hulsten?
Hvis det er muligt at plaste området ind, ville jeg nok tage en halvmask og en boremaskine og banke den ned og bære det ud i spande. Da jeg fjernede gulvet i vaskerummet, tog jeg vinduerne ud og tog alt igennem det med spande. Hvis det ikke er muligt at plaste ind, ville jeg nok se, om nogen kunne komme og save den i stykker først.
Beton eller hulsten?
Hvis det er muligt at plaste området ind, ville jeg nok tage en halvmask og en boremaskine og banke den ned og bære det ud i spande. Da jeg fjernede gulvet i vaskerummet, tog jeg vinduerne ud og tog alt igennem det med spande. Hvis det ikke er muligt at plaste ind, ville jeg nok se, om nogen kunne komme og save den i stykker først.
Den er ikke kæmpestor, ca. 3x2m. Væggen er støbt beton.H Henrik 75 sagde:Hvor stor væg?
Beton eller hulsten?
Hvis det er muligt at plastre området ind, ville jeg nok tage en halvmaske og en borehammer og slå den ned og bære det ud i spande. Da jeg fjernede gulvet i bryggerset, tog jeg vinduet ud og fjernede alt gennem det med spande. Hvis det ikke er muligt at plastre ind, ville jeg nok se, om nogen kunne komme og save den i stykker først.
Klik her for at svare
