Jeg overvejer at skifte stolperne til carporten, da de begynder at rådne nedefra. I midten af fundamentet stikker en rund jernpind op, som går op i stolpen.
Jernpinden er nærmest rustet i stykker, og efter forsigtigt at have banket løs rust væk, opdager jeg, at pinden er løs. Den kunne trækkes op af fundamentet.
Så nu har jeg et fundament med et hul i midten.
Hvordan skal jeg fastgøre den nye stolpe i fundamentet?
Stolpesko + ankermasse i hullet?
Stolperne er tænkt at være 95x95.
Carporten sidder fast i huset.