Lidt svært at beskrive hvordan jeg mener, men skal bygge 3 ”portaler” langs med huset og har fundet denne holder. Føles lidt dyr, men måske er der ingen alternativer, hvordan ville I have gjort?

Det eneste alternativ jeg kan komme på, er en stolpesko lige ud fra væggen eller en ordentlig klods nedenunder.
Vægbeslag fra Nesling Pergola Kit monteret på en murstensvæg med en træbjælke, pris 659 kr.
Ville denne kunne sættes så den bliver hængende i stedet, eller forringer det holdbarheden?

Bedste svar

40 kr340084.jpg

• Synes
olofh
  • Laddar…
En sådan, findes i mange størrelser. Metalforskruning i vinkel med huller, fås i forskellige størrelser.

• Synes
olofh
  • Laddar…
A Alexn72 sagde:
[bild]

så klart! Haft ferie for længe! Stirrede mig helt blind på at den skulle omslutte stolpen

O olofh sagde:
så klart! Haft semester för länge! Stirrede mig helt blind på at den skulle omslutte stolpen
Svær at finde i 95mm.

V Vante sagde:
Svår att hitta i 95mm.
Borde duga eller?
Billede af en galvaniseret bærende bjælkesko 96x96 mm fra Biltema med pris og tilgængelighed i lager i Lund.

Hvis montagen bliver lige så synlig som på dit eksemplet billede, ville jeg ikke sætte en almindelig balksko, det ser ikke smukt ud. Måske høre med en smed, hvad det koster at lave noget lignende dit billede, er enig i, at det var en saftig pris.

Bernieberg Bernieberg sagde:
Hvis montagen bliver lige så synlig som på dit eksempelbillede, ville jeg ikke sætte en almindelig bjælkesko, ser ikke smukt ud. Måske høre med en smed, hvad det koster at lave noget lignende dit billede, er enig i, at det var en saftig pris
reglen skal males sort, så jeg overvejer, hvordan det bliver, hvis jeg maler bjælkeskoen også. Den har jo indvendige ”vinger”, så kun kanten som reglen fæstner i, som kommer til at være synlig. Men eksempelbilledet er nok pænere alligevel, sikkert det de, der sælger, ved og derfor prisen desværre.
Tak for tipset angående smed

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.