P
Hej! Nok et dumt spørgsmål her, men hvordan fæster jeg sikrest og på bedste måde denne skruvkrok/ögla i vores pergolas stolper? (95x95)? Tænkte på at lave solbeskyttelse ved hjælp af ståltråd. Vil ikke risikere at ødelægge træstolpen i processen. Skal man forbore? Eller bare skrue den ind forsigtigt i hånden?

Mvh

• Pose med flere metal skruvøjer.
P
Aldrig forkert at forbore med en bore, der er lidt mindre end diameteren inden for gevindene.
I 95 stolpe så tror jeg, det er svært at sprække stolpen med en sådan øje, men det kan blive meget trægt at skrue den ind uden boring.

• Synes
Anonymiserad 587768 og 1 anden
  • Laddar…
Har man sarte fingre anbefales det at bruge en sådan bit til skruemaskinen
Bits og forskellige kroge til skruemaskine, anbefalet til sarte fingre.
eller denne
Bits til skruetrækker, formet som et Y, egnet til dem med følsomme fingre.

/Höghus

• Synes
Workingclasshero og 1 anden
  • Laddar…
Fairlane
Jeg ville forbore. Hvis det så bliver stramt at skrue i, plejer jeg ganske enkelt bare at stikke en skruetrækker gennem øjet og dreje, det plejer at være nok.

• Synes
Anonymiserad 587768 og 1 anden
  • Laddar…
P
Elpris_123 sagde:
Hej! Nok et dumt spørgsmål her, men hvordan fastgør jeg sikrest og på bedste måde denne skruering/øje i vores pergolaens stolper? (95x95)? Overvejede at lave solbeskyttelse ved hjælp af stålwire. Jeg vil ikke risikere at ødelægge træsøjlen i processen. Bør man forbore? Eller bare skrue den forsigtigt i med hånden?

Mvh
Tak for svar alle!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.