3,862 læst ·
6 svar
4k læst
6 svar
Hvordan får jeg denne skrue ud og derefter i? Tak!!!!!!!!!
Hej!
Skruede i denne skrue, var meget træg. Så klikkede det, og nu snurrer den bare rundt.
Må være nødt til at få den ud for derefter at vende det jeg forsøger at sætte fast, for så at skrue skruen på igen.
Forsøgte at skrue de resterende 3 skruer ud også, men nu når jeg skruer dem ind igen, er det rigtig trægt, bange for at de også går i stykker.
Hvordan skal jeg gøre for at få skruen ud?
Det virker som om, metalbeslaget i træet er løsnet og bare snurrer rundt.
Skruede i denne skrue, var meget træg. Så klikkede det, og nu snurrer den bare rundt.
Må være nødt til at få den ud for derefter at vende det jeg forsøger at sætte fast, for så at skrue skruen på igen.
Forsøgte at skrue de resterende 3 skruer ud også, men nu når jeg skruer dem ind igen, er det rigtig trægt, bange for at de også går i stykker.
Hvordan skal jeg gøre for at få skruen ud?
Det virker som om, metalbeslaget i træet er løsnet og bare snurrer rundt.
Altvidende
· Västra götaland
· 10 936 indlæg
Ser ud som en form for møbel, har du adgang til bagsiden "der skruen stikker ud"?
Det burde være en islagsmøtrik, sandsynligvis skal du kappe skruen, slå møtrikken "indad" og slå en ny i...
Edit: alternativt hvis du kan komme til og kan holde den med en svejsetang typ...
Det burde være en islagsmøtrik, sandsynligvis skal du kappe skruen, slå møtrikken "indad" og slå en ny i...
Edit: alternativt hvis du kan komme til og kan holde den med en svejsetang typ...
Det er en træningsbænk, kommer altså ikke til på den anden side. Skal prøve at kontakte firmaet, jeg købte bænken fra, ellers må jeg tage i for konge og fædreland og lave et nyt hul på en eller anden måde, eller noget måske...Dan_Johansson sagde:
Ser ud som en rustfri skrue.
Hvis en sådan går træg, stopper man og skruer den ud igen.
Brug en gevindtap i hullet, smører skruen.
Hvis det absolut ikke behøves rustfrit, køber man almindelige skruer i stedet.
Hvis en sådan går træg, stopper man og skruer den ud igen.
Brug en gevindtap i hullet, smører skruen.
Hvis det absolut ikke behøves rustfrit, køber man almindelige skruer i stedet.
Klik her for at svare