Renovatør
· Stockholms län
· 165 indlæg
Sætter op loftpanel i et rum. Desværre ender lampestikket for el i samlingen mellem typ tre plader. Sådan er livet... :|
Sagen er, at stikket allerede er på plads med el i, hvordan saver jeg hul i pladerne med en hulbor uden at kunne have centreringsbor i hulboret? Centreringsboret ville jo bore alt i lampestikket i stykker
Og uden centreringsbor har hulboret en tendens til at flakse rundt en del... 
Taknemmelig for smarte tips
Sagen er, at stikket allerede er på plads med el i, hvordan saver jeg hul i pladerne med en hulbor uden at kunne have centreringsbor i hulboret? Centreringsboret ville jo bore alt i lampestikket i stykker
Taknemmelig for smarte tips
Renovatør
· Stockholms län
· 165 indlæg
Renovatør
· Stockholms län
· 165 indlæg
Renovatør
· Stockholms län
· 165 indlæg
Ja, jeg har brugt hulskiver tidligere, da jeg satte rotdåser i væggen, men der skulle jeg senere renovere væggen. Dette loft er helt nyt, er ikke så meget for at skrue hulskiverne fast i detHelioz sagde:
Skib centrumboret og hold hulsaven skråt, så du kun borer med nogle få centimeter på den ene kant. Når du er kommet et stykke ind, vipper du langsomt hulsaven tilbage, så bliver det perfekt. Prøv på et stykke skrot først, så du får styr på teknikken.
Haha, jeg læste ikke dit indlæg ordentligt, ser jeg. Jeg fik den idé, at det var loftgipsechX sagde:
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Hur gör jag ett snyggt fönsterfoder utan att använda klacklist?
Fönster & Dörrar -
Ny fjärrvärmeanvändare - är detta ”tjutande” ljud normalt?
Fjärrvärme & Gas -
Använda gamla kablar för utanpåliggande spotlights
Belysning -
Kan man använda en 4P jordfelsbrytare utan N?
El -
Hur kopplar man in en dimmer utan att använda dimmerfunktionen.
El