Har haft en sprækket husmur hvor der er lækket vand ind. Nu har en murer ordnet det.
Men nu vil jeg affugte indendørs hvor vandet er trængt ind. Rummet er 14 kvm stort.
Jeg har en en byggblæser.
Skal jeg kun sætte luften på varmeblæseren eller skal jeg også have varmen på?