Hej!
Vidunderligt forum....
Jeg har en væg med liggende regler 45x45 cc60. Nu skal den beklædes med 13 mm gips.
Behøver jeg kortlingar bag pladesamlingerne og i hjørnerne?
Har nogen prøvet uden kortlingar i lignende situation?
Vidunderligt forum....
Jeg har en væg med liggende regler 45x45 cc60. Nu skal den beklædes med 13 mm gips.
Behøver jeg kortlingar bag pladesamlingerne og i hjørnerne?
Har nogen prøvet uden kortlingar i lignende situation?
Hjørnerne ville jeg helt sikkert kottla for en sikkerheds skyld. En god ven plejer at lægge ca. 10 cm brede metalbånd bagom samlingerne, når han "friskarvar" gips. ENligt ham fungerer det godt, men jeg har ikke selv testet den variant.
Tak!
Jeg er begyndt at kortlægge hjørnerne.
Metalplader??
Kan man ikke lige så godt bruge en 22-bræt?
Jeg er begyndt at kortlægge hjørnerne.
Metalplader??
Kan man ikke lige så godt bruge en 22-bræt?
Tak venner.
Nu er det færdigt.
Det blev til sidst 22 mm dybe udskæringer i reglen og en stående 22x95 i disse....
Overvejer dog stadig, hvor vigtigt det egentlig er. Har nogen prøvet at sammensætte gips med kun cc60-støtte bag samlingerne (dvs uden kortlinger eller anden længdegående bræt/regel?)
Nu er det færdigt.
Det blev til sidst 22 mm dybe udskæringer i reglen og en stående 22x95 i disse....
Overvejer dog stadig, hvor vigtigt det egentlig er. Har nogen prøvet at sammensætte gips med kun cc60-støtte bag samlingerne (dvs uden kortlinger eller anden længdegående bræt/regel?)
Klik her for at svare