Halløj, alle glade.
Nu er det sådan, at vi skal til at lave vores garagenkørsel om, udvide den og lægge belægningssten. Målet er nu efter udvidelse 6 m bred og 5 m frem til garageporten, denne skal vi så grave 35 cm dyb og fylde med skærver og sand ovenpå. Jeg regnede så med at fylde 30 cm med skærver og 5 cm sand til stenene. Så har vi en lille gang til døren ca. 2 m lang og 60 cm bred, og den skal vel graves 20 cm eller lignende? Nu ringede jeg til grusfolket og sagde, at jeg havde brug for omtrent 13 kubikmeter grus. Jeg selv regnede med omkring 15 ton, men svaret fra grusmanden var, at jeg havde brug for 26 ton?!?! Da man komprimerer nærmere 20% af det?
Spørgsmålet er, kan det virkelig passe, jer der ved det? Jeg syntes, det lød virkelig meget, det bliver jo ca. 30 kvm indkørsel, og så syntes jeg, det lød helt vildt meget med 26 ton?
Eller er jeg bare skør?