Jeg forsøger at regne ud, hvor mange sække flydespartel jeg kan have brug for, men har svært ved at finde information om, hvor mange m3 en sæk giver?

Jeg vil have brug for omtrent 0.31m3 flydespartel, da rummet er 15.5m2 og gennemsnitligt kræver 20mm hævning af gulvet.

Er der nogen, der ved, omtrent hvor mange sække det kan tænkes at blive, som har lidt bedre styr på det.

J
Grillen Grillen sagde:
Jeg forsøger at beregne hvor mange sække flydespartel jeg kan tænkes at have brug for men har svært ved at finde information om hvor mange m3 en sæk giver?

Jeg vil have brug for ca. 0,31m3 flydespartel da rummet er 15,5m2 og i gennemsnit kræves 20mm forhøjning af gulvet.

Er der nogen der ved omtrent hvor mange sække det kan forventes at blive som har lidt bedre styr på det.
Du må tjekke på den flydespartel du skal bruge de plejer at angive typisk 1,7kg per/m2 og mm.. Gåbarhed og belægningsbarhed for flydespartel, forbrug 1,7 kg/m² pr. mm, flydeevne 140-150 mm, trykstyrke C30, ved 20°C og max 50% RF.
https://kakelgiganten.se/products/flytspackel-bostik-sl-c400-fiber-20kg

Karrock
Grillen Grillen sagde:
Jeg forsøger at finde ud af, hvor mange sække flydespartel jeg kan have brug for, men har svært ved at finde information om, hvor mange m3 en sæk giver?

Jeg vil have brug for cirka 0.31m3 flydespartel, da rummet er 15.5m2 og i gennemsnit kræver 20mm hævning af gulvet.

Er der nogen, der ved, cirka hvor mange sække det kan blive, som har lidt bedre styr på det.
Når du har valgt fabrikat, burde det stå på sækken. Men måske 10-15 liter per sæk.

Grillen Grillen sagde:
Jeg prøver at regne ud, hvor mange sække flydespartel jeg kan forvente at skulle bruge, men har svært ved at finde information om, hvor mange m3 en sæk giver?

Jeg kommer til at have brug for cirka 0.31m3 flydespartel, da rummet er 15.5m2, og der i gennemsnit skal hæves gulvet med 20mm.

Er der nogen, der ved cirka hvor mange sække det kan forventes at blive, som har lidt bedre styr på det.
Hvorfor ikke læse specifikationen på emballagen. Står der garanteret, hvordan man beregner dette.

Grillen Grillen sagde:
Jeg forsøger at regne ud, hvor mange sække flydespartel jeg kan forvente at skulle bruge, men har svært ved at finde information om, hvor mange m3 en sæk giver?

Jeg vil have brug for cirka 0.31m3 flydespartel, da rummet er 15.5m2 og i gennemsnit behøver 20mm hævning af gulvet.

Er der nogen, der ved, cirka hvor mange sække det kan blive, som har lidt bedre styr på det.
Køb hjem 40 sække, regn med at skulle blande mindst 30 stk.

• Synes
Grillen
  • Laddar…
J
Det burde være nok at købe 30 og blande maks 25 men vi får se, når du er færdig.

• Synes
Grillen
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.