587 læst ·
6 svar
587 læst
6 svar
Hvor mange m3 får man ud omtrent på en 25 kg sæk flydespartel?
Jeg forsøger at regne ud, hvor mange sække flydespartel jeg kan have brug for, men har svært ved at finde information om, hvor mange m3 en sæk giver?
Jeg vil have brug for omtrent 0.31m3 flydespartel, da rummet er 15.5m2 og gennemsnitligt kræver 20mm hævning af gulvet.
Er der nogen, der ved, omtrent hvor mange sække det kan tænkes at blive, som har lidt bedre styr på det.
Jeg vil have brug for omtrent 0.31m3 flydespartel, da rummet er 15.5m2 og gennemsnitligt kræver 20mm hævning af gulvet.
Er der nogen, der ved, omtrent hvor mange sække det kan tænkes at blive, som har lidt bedre styr på det.
Du må tjekke på den flydespartel du skal bruge de plejer at angive typisk 1,7kg per/m2 og mm..Grillen sagde:
Jeg forsøger at beregne hvor mange sække flydespartel jeg kan tænkes at have brug for men har svært ved at finde information om hvor mange m3 en sæk giver?
Jeg vil have brug for ca. 0,31m3 flydespartel da rummet er 15,5m2 og i gennemsnit kræves 20mm forhøjning af gulvet.
Er der nogen der ved omtrent hvor mange sække det kan forventes at blive som har lidt bedre styr på det.

https://kakelgiganten.se/products/flytspackel-bostik-sl-c400-fiber-20kg
Karrock
Renovatør
· Västra Götaland
· 885 indlæg
Karrock
Renovatør
- Västra Götaland
- 885 indlæg
Når du har valgt fabrikat, burde det stå på sækken. Men måske 10-15 liter per sæk.Grillen sagde:
Jeg forsøger at finde ud af, hvor mange sække flydespartel jeg kan have brug for, men har svært ved at finde information om, hvor mange m3 en sæk giver?
Jeg vil have brug for cirka 0.31m3 flydespartel, da rummet er 15.5m2 og i gennemsnit kræver 20mm hævning af gulvet.
Er der nogen, der ved, cirka hvor mange sække det kan blive, som har lidt bedre styr på det.
Hvorfor ikke læse specifikationen på emballagen. Står der garanteret, hvordan man beregner dette.Grillen sagde:
Jeg prøver at regne ud, hvor mange sække flydespartel jeg kan forvente at skulle bruge, men har svært ved at finde information om, hvor mange m3 en sæk giver?
Jeg kommer til at have brug for cirka 0.31m3 flydespartel, da rummet er 15.5m2, og der i gennemsnit skal hæves gulvet med 20mm.
Er der nogen, der ved cirka hvor mange sække det kan forventes at blive, som har lidt bedre styr på det.
Køb hjem 40 sække, regn med at skulle blande mindst 30 stk.Grillen sagde:
Jeg forsøger at regne ud, hvor mange sække flydespartel jeg kan forvente at skulle bruge, men har svært ved at finde information om, hvor mange m3 en sæk giver?
Jeg vil have brug for cirka 0.31m3 flydespartel, da rummet er 15.5m2 og i gennemsnit behøver 20mm hævning af gulvet.
Er der nogen, der ved, cirka hvor mange sække det kan blive, som har lidt bedre styr på det.
Byggeveteran
· Stockholm
· 340 indlæg
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Hur många gånger får man spackla?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur får jag slätt tak? – väv och många lager färg
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur många gånger får klinkersgolv fogas om?
Badrum -
Elbil, får många olika val?
Verktyg & Maskiner -
Dubbelt så många preppar inför kriser – men 4 av 10 fortfarande oförberedda
Artikelkommentarer