Hej,
Der går et udvendigt liggende elementrør ved væggens underkant.
Hvor langt fra er det anbefalet, at man stiller ting fra dem?
Skal placere IKEA-garderobe ved væggen, er 1 cm fra elementrørene nok?

Tak på forhånd

Du kan helt ignorere at røret findes, sæt så tæt du vil.

D Dilato sagde:
Du kan helt ignorere, at røret findes, sæt så tæt du vil.
Skal sætte reglar oppe på væggen for at garderoben skal sidde fast, derfor ville vide hvor tykke reglarne skal være.

Tænkte hvis de rør kan blive varme og påvirke garderoben på en eller anden måde.

Tak for svarene

E evoline sagde:
Skal sætte regler op på væggen for at garderoben skal sidde fast, derfor ville vide hvor tykke reglerne skal være.

Tænkte hvis rørene kan blive varme og påvirke garderoben på en eller anden måde.

Tak for svarene
Hvorfor har du brug for regler?
Hvad er det for en garderobe, hvilken model og størrelse?

D Dilato sagde:
Hvorfor har du brug for regler?
Hvad er det for et skab, hvilken model og størrelse?
60cm i dybde, model ved ikke endnu.
Bare sætte et lille stykke træ i midten af væggen, bag skabet så det har lidt støtte og ikke flytter sig eller vælter.

E evoline sagde:
60cm i dybde, model ved ikke endnu.
Bare sætte et lille stykke træ i midten af væggen, bag skabet så det har lidt støtte og ikke flytter sig eller vælter.
Du kan lægge et stykke træ/regl ovenpå skabet i bagkant mod loftet, så kan det ikke vælte fremad.

Jeg lavede engang en rumdeler med Billy bogreoler, som jeg satte fast mod loftet med justerbare ben for at undgå indgreb i loft eller gulv.

Senest redigeret:
D Dilato sagde:
Du kan lægge et stykke træ/regl oven på garderoben i bagkant mod loftet, så den ikke kan vælte fremad.

Jeg lavede engang en rumdeler med Billy bogreoler, som jeg satte fast mod loftet med justerbare ben for at undgå indgreb i loft eller gulv.
Tak for ideen.
Måske bliver det lignende, og at man sætter en bagved, så den ikke glider bag mod elementrørene.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.