Hejsa.

Vi skal sætte en bue op til køkkenet, men vi kan ikke finde den rette bue nogen steder...

Vi har en bue i hallen, som er den vi søger efter.

Nogen der ved, hvor vi kan købe den?? - I Skåne??

Bauhaus og K-rauta har den ikke.

Håber nogen kan hjælpe mig...

Jeppe

• En hvid bue i en gang, hvorved man kan se ind i et oplyst rum. Der er lys på væggen og nogle dekorationer i det fjerne.
Jeg tror, at Optimera (Bulltofta Bygg) har præcis den type hvælving, der vises på billedet. Muligvis også Beijer Bygg.

Tak for hjælpen.

Beijer Bygg har ikke den valven som vi behøver. Vi kører til optimera på Mandag.

Vi håber vi finder den.

Coop bygge?

Ligner en de har på Silvan

lundbergs.com

Her findes forskellige slags hvælvinger, klik frem kataloget, så findes der en hvælving, Venezia, som ligner meget. Du kan også finde den nærmeste forhandler.

Den findes ikke hos Optimera, coop eller Silvan.

De sælger kun Lundbergs produkter.

Det er ikke fra Lundbergs. Men jeg har fundet den på en hjemmeside i Göteborg til 1150 kr. Det er halv pris end Lundbergs....

Et andet alternativ er at hyre en snedker til at lave en kopi af det, I allerede har.

tussee sagde:
Dette er vel lig det, bortset fra soklen, men den kan man vel bare ignorere. [link]
Det var den som ¤ akila ¤ foreslog
Dekorklossen øverst i midten på Lundbergs har "skrå" sider, det har den anden ikke.

For øvrigt så sælger Coop Bygg buer fra DeCasa, som har lige sider på dekorklossen.

Så forstår jeg. Skift alle så det bliver ens, hvis det nu er så vigtigt.

tussee sagde:
Så forstår jeg. Byt alle så bliver det lige, hvis det nu er så vigtigt.
For mig er det ikke så vigtigt. Jeg skal ikke have noget valv, det var "JRJ" som startede tråden. Jeg gjorde bare en kommentar på dit indlæg ;-)

JLT>>Det var trådskaperen jeg svarede !

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.