Hejsa igen!
Jeg har fået mig et hus for første gang og har masser af spørgsmål omkring det. Først vil jeg vide, hvor jeg kan købe mursten i Enköpingsområdet eller omegn? Jeg vil gerne finde gule mursten, som jeg skal bruge som kant rundt om i bedene, så det bliver lettere at klippe græsplænen uden at falde ned i bedene.
Håber på svar
Diana

Blocket.se ?? så er det brugt, vi taler om. Skal tjekke linket du sendte til bygg igen Tak for det!

Diana

Sandsynligvis er jeg for dum for jeg fandt ingenting af det jeg var ude efter på Bygg Igen. Desuden mangler der sider hvor ???

OK, hvor køber jeg nye mursten? Jeg er ude efter Gula.

Det ser ud til, at byggigen har lidt problemer med hjemmesiden. Der findes ellers millioner af sten til salg.

Jeg gættede på, at du i første omgang var ude efter beggade sten, nyt plejer at se lidt stift ud....

Har de også belægningssten der.
Jeg har ikke noget imod brugt. bare jeg slipper for at rejse så langt.
Jeg kunne ikke komme ind der lige nu skal prøve igen senere. men er det en side hvor privatpersoner sælger eller.

MathiasS sagde:
Jeg gættede, at du primært var ude efter brugte sten, nye plejer at se lidt stift ud....
Helt rigtigt MathiasS, men da jeg ikke fandt noget, tænkte jeg på nye. Men kan man få fat i brugte GULE mursten? Hvad er prisen på second hand sten mod nye?
Diana

kotte sagde:
Velassorterede byggemarkeder burde have mursten
Hmmm... enten er jeg blind, eller så er de byggemarkeder, jeg har været på, ikke velassorterede. Når det kommer til sten, så er det almindelig belægningssten, der oftest findes. Men jeg kan kigge mere grundigt næste gang. ;)

Måske kan det være svært at finde et bredt sortiment af tegl på Silvan og Bauhaus. Men fx Beijer bygg eller K-rauta har eller kan sikkert bestille det hjem, du ønsker.

Sidst jeg kiggede på byggigen-siden, så fandtes der alt muligt - det er jo en almindelig annoncemarked for både virksomheder og private, men med fokus på byggematerialer.

Diana61 sagde:
Helt riktigt MathiasS, men då jag inget fann så tänkte jag på nytt. Men kan man få tag på begagnade GULA tegelstenar? Vad är priset på second hand stenar mot nya?
Diana
Man får bra betalt för gamla tegelstenar - jag fick ca 7spänn styck vill jag minnas. Nånstans mellan 5 och 10 kronor får man nog räkna med. Har man tur hittar man någon som bara vill bli av med stenen och då kanske det är gratis... :=)

MathiasS sagde:
Måske kan det være svært at finde et bredt sortiment af mursten hos Silvan og Bauhaus. Men fx Beijer bygg eller K-rauta har eller kan sikkert bestille det hjem, du ønsker.
Beijer havde jeg glemt og naturligvis K-rauta som jeg faktisk ikke havde tænkt på. Tak for det! ;D

MathiasS sagde:
Man får godt betalt for gamle mursten - jeg fik ca. 7 kroner stykket, vil jeg huske. Et sted mellem 5 og 10 kroner skal man nok regne med. Hvis man er heldig finder man nogen, der bare vil af med stenen, og så er det måske gratis... :=)
Gratis lyder godt ;) Især når man nu er blevet arbejdsløs.. SUK! :-/

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.