Hejsa igen!
Jeg har fået mig et hus for første gang og har masser af spørgsmål omkring det. Først vil jeg vide, hvor jeg kan købe mursten i Enköpingsområdet eller omegn? Jeg vil gerne finde gule mursten, som jeg skal bruge som kant rundt om i bedene, så det bliver lettere at klippe græsplænen uden at falde ned i bedene.
Håber på svar
Diana
Jeg har fået mig et hus for første gang og har masser af spørgsmål omkring det. Først vil jeg vide, hvor jeg kan købe mursten i Enköpingsområdet eller omegn? Jeg vil gerne finde gule mursten, som jeg skal bruge som kant rundt om i bedene, så det bliver lettere at klippe græsplænen uden at falde ned i bedene.
Håber på svar
Diana
På blocket.se eller http://www.byggigen.se/ finder du sikkert det du vil have.
Det ser ud til, at byggigen har lidt problemer med hjemmesiden. Der findes ellers millioner af sten til salg.
Jeg gættede på, at du i første omgang var ude efter beggade sten, nyt plejer at se lidt stift ud....
Jeg gættede på, at du i første omgang var ude efter beggade sten, nyt plejer at se lidt stift ud....
Måske kan det være svært at finde et bredt sortiment af tegl på Silvan og Bauhaus. Men fx Beijer bygg eller K-rauta har eller kan sikkert bestille det hjem, du ønsker.
Sidst jeg kiggede på byggigen-siden, så fandtes der alt muligt - det er jo en almindelig annoncemarked for både virksomheder og private, men med fokus på byggematerialer.
Sidst jeg kiggede på byggigen-siden, så fandtes der alt muligt - det er jo en almindelig annoncemarked for både virksomheder og private, men med fokus på byggematerialer.
Man får bra betalt för gamla tegelstenar - jag fick ca 7spänn styck vill jag minnas. Nånstans mellan 5 och 10 kronor får man nog räkna med. Har man tur hittar man någon som bara vill bli av med stenen och då kanske det är gratis... :=)Diana61 sagde:
Gratis lyder godtMathiasS sagde:
Klik her for at svare