13,919 læst ·
21 svar
14k læst
21 svar
Hvor købe skrue?
Moderator
· Stockholm
· 57 810 indlæg
Hvilket skruerne, eller spammamdet?
Hvis det er skruerne, der er sindssygt dyre, forklarer det måske, hvorfor de må finde på låtsaskunder.
Hvis det er skruerne, der er sindssygt dyre, forklarer det måske, hvorfor de må finde på låtsaskunder.
Dog er jo tasken (ironisk nok) 100 kr billigere på Bauhaus... og også de skruer jeg har købt er billigere på Bauhaus end priserne på verktygslådan.se...Lolle sagde:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 indlæg
Ha, ha, ja, der ser man... men nu fik jo Bauhaus lidt reklame i stedet... (Der burde findes en advarsel for en "gammel" tråd som gør en opmærksom på at den ikke er aktuel kan man synes...)oceanis sagde:
Moderator
· Stockholm
· 57 810 indlæg
Beklager, det var jo reklameløftet, der gjorde tråden aktiv igen. Normalt plejer vi jo at slette reklameindlæg.
Men det begynder at blive så irriterende med reklamefirmaer, der mod betaling spammer fora.
Så jeg ville statuere et eksempel og skabe lidt dårlig omtale til snyderfirmaet.
Men det begynder at blive så irriterende med reklamefirmaer, der mod betaling spammer fora.
Så jeg ville statuere et eksempel og skabe lidt dårlig omtale til snyderfirmaet.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 indlæg
Det er MEGET bedre!hempularen sagde:
Fupfirmaer, der gør sådan noget, skal ikke slippe. Folk må se, hvad det er for svindlere!
Klik her for at svare