Hvilket skruerne, eller spammamdet?

Hvis det er skruerne, der er sindssygt dyre, forklarer det måske, hvorfor de må finde på låtsaskunder.

Lolle sagde:
[link]

God pris på Essbox som er en praktisk taske til at opbevare og bære med sig skruer. God skrue som næsten ikke behøver forborrning og holder høj kvalitet. Lige nu fragtfrit desuden
Dog er jo tasken (ironisk nok) 100 kr billigere på Bauhaus... og også de skruer jeg har købt er billigere på Bauhaus end priserne på verktygslådan.se...

anders07 sagde:
Dog er tasken (ironisk nok) 100 kr billigere på Bauhaus... og også de skruer jeg har købt er billigere på Bauhaus end priserne på værktøjskassen.dk...
Men det skrev Lolle for 2 år siden og da fandtes der måske et tilbud som der har været mange steder....;)

hempularen sagde:
Hvilket skruerne, eller spammandet?

Hvis det er skruerne der er sygt dyre så forklarer det måske hvorfor de må finde på lådnekunder.
Skruen. Hvad spammandet koster ved jeg ikke.

oceanis sagde:
Men det skrev Lolle for 2 år siden og da fandtes der måske et tilbud som det har været mange steder....;)
Ha, ha, ja, der ser man... men nu fik jo Bauhaus lidt reklame i stedet... (Der burde findes en advarsel for en "gammel" tråd som gør en opmærksom på at den ikke er aktuel kan man synes...)

Beklager, det var jo reklameløftet, der gjorde tråden aktiv igen. Normalt plejer vi jo at slette reklameindlæg.

Men det begynder at blive så irriterende med reklamefirmaer, der mod betaling spammer fora.

Så jeg ville statuere et eksempel og skabe lidt dårlig omtale til snyderfirmaet.

hempularen sagde:
Sorry, det var jo reklameløftet, der gjorde tråden aktiv igen. Normalt plejer vi jo at slette reklameindlæg.

Men det begynder at blive så irriterende med reklamefirmaer, der mod betaling spammer forum.

Så jeg ville statuere eksempel og arrangere lidt badwill til fupfirmaet.
Det er MEGET bedre!
Fupfirmaer, der gør sådan noget, skal ikke slippe. Folk må se, hvad det er for svindlere!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.