En rød lade med en stor hvid skydedør, der kan glide til siden på løberuller, omgivet af græs og træer i baggrunden. På billedet ser man en hvid port på laden. Har ingen bedre billede lige nu...For at åbne porten skyder man den til siden, løberuller går i en skinne over porten.
På modsatte side findes en tilsvarende port, der er faldet ned. Fastgørelsesskruer/møtrikker som løberullerne har været i porten er rustet væk.
Jeg spekulerer på, om nogen ved, hvor man kan få fat i løberuller som kan klare en så stor/tung port?
Jeg spekulerer også på, om det letter at åbne porten/skyde den til siden, hvis man har flere løberuller end 2?
Bliver det mere stabil, hvis fastgørelsen på løberullen går langt ned på porten?

Senest redigeret:
RoTe
Hvilket billede?

RoTe RoTe sagde:
Hvilket billede?
Tak fordi du gør mig opmærksom på, at billedet ikke var med, er ny i forummet.....lærer mig ff(y)

Totte_S
Hos Lantmännen, Agro eller lignende har de garanteret skydeportsbeslag. Tror, at du kan søge på Hendersson, som er et almindeligt etableret mærke.

Totte_S Totte_S sagde:
På Lantmännen, Agro eller lignende har de garanteret skjutportsbeslag. Tror at du kan søge på Hendersson som er et almindeligt etableret mærke.
Tak! Det skal jeg tjekke!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.