Hej

Søger efter stolperække i henhold til billedet. Har rækværk på den ene side og vil nu sætte samme rækværk på den anden side. Men det ser ud til at være umuligt at finde sådanne. Mistænker at de blev sat, da huset blev bygget i 70'erne. Kan nogen hjælpe mig?

• Hvidt stolperækværk fra 1970'erne ved en husindgang, placeret på en betonplatform med haveudsigt.
W waddes sagde:
Hej

Søger efter stolperækværk i henhold til billedet. Har rækværk på den ene side og vil nu sætte samme rækværk på den anden side. Men det ser ud til at være umuligt at finde nogle sådanne. Mistænker at de blev sat, dengang man byggede huset i 70'erne. Nogen der kan hjælpe mig?
Spontant tror jeg, det er svært at finde noget færdigt sådan. Men det ser ud som en almindelig T-profil, der er svejset fast på en holder. Ikke engang særlig pænt gjort, så det der kan du måske klare selv med lejet svejs, YouTube og nogle forsøg. Ellers kan enhver lokal smed, autoværksted eller lignende gøre det.

A Allt går sagde:
Spontant tror jeg, at det er svært at finde noget færdigt sådant. Men det ser ud som en almindelig T-profil, der er svejset på en holder. Ikke engang særligt pænt gjort, så det der kan du måske fikse selv med lejet svejser, YouTube og nogle forsøg. Ellers kan enhver lokal smed, autoværksted eller lignende gøre det.
Forstår, håber nogen skal rive eller skaffe sig af med deres. Er mange huse rundt om mig, der har lignende. Tak for dit svar.

• Synes
Allt går
  • Laddar…
Ser ud som almindelige standard T-profiler som Allt Går siger. Mål dem, vis dine billeder og bed et lokalt metalværksted om et pristilbud, så får du det sikkert gjort for en rimelig pris.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.