858 læst ·
8 svar
858 læst
8 svar
Hvor finder jeg sådanne skruer og møtrikker ?
Den anden, den i messing, kan man jo ret enkelt fremstille selv ud af et stykke messingplade. Til den første skal man bruge en metal drejebænk.
Ellers handler det nok om at google med hjælp af varemærke og model på boghylden.
Jeg tror ikke, du finder disse hos Hornbach, selv om de har mange mærkelige beslag.
Ellers handler det nok om at google med hjælp af varemærke og model på boghylden.
Jeg tror ikke, du finder disse hos Hornbach, selv om de har mange mærkelige beslag.
Stämmer, har tjekket med de fleste byggemarkeder og jernhandlere. Er der nogen her, der kan fremstille nogle stykker..? Jeg har ikke værktøjerne til at fixe det..E Eld sagde:Den anden, den i messing, kan man jo ganske enkelt fremstille selv ud af et stykke messingplade. Til den første behøver man en metal drejebænk.
Jeg tror ikke, du finder disse på Hornbach, selvom de har mange skumle beslag.
Medlem
· Västernorrland
· 11 692 indlæg
Der findes tusindvis af sådanne fastgørelseselementer til møbler, der er fremstillet udelukkende til møbelproducenten og ikke er taget fra noget standardsortiment .... Gevindet på den synlige lange skrue ser ud som tomme, så møblet er måske ikke engang "svensk"......
Jeg tror nok, man har størst chance hos IKEA og deres reservedelssortiment. Måske kan man finde noget der, der kan bruges.
Jeg tror nok, man har størst chance hos IKEA og deres reservedelssortiment. Måske kan man finde noget der, der kan bruges.
Klik her for at svare