Er i gang med at samle en bogreol, men der mangler skruer og møtrikker... nogen der ved, hvor jeg kan finde flere af dem, der er på det første billede?

• Skruv og møtrik på træoverflade, nødvendige til at samle en bogreol.
  • En delvist sammensat bogreol, med en lang skrue udestående fra en panel. Mangler flere skruer og møtrikker til afslutning af projektet.
  • Stolper til en ufuldstændig bogreol, der mangler skruer og møtrikker; set mod en hvid væg.
  • En delvist monteret bogreol med synlige metalbeslag og manglende skruer.
Hornbach, Bauhaus med flere plejer at have en slikafdeling med specialskrue og beslag.

• Synes
Huddingebo
  • Laddar…
Søg på koplingsskrue eller koplingsbeslag

Den anden, den i messing, kan man jo ret enkelt fremstille selv ud af et stykke messingplade. Til den første skal man bruge en metal drejebænk.

Ellers handler det nok om at google med hjælp af varemærke og model på boghylden.

Jeg tror ikke, du finder disse hos Hornbach, selv om de har mange mærkelige beslag.

E Eld sagde:
Den anden, den i messing, kan man jo ganske enkelt fremstille selv ud af et stykke messingplade. Til den første behøver man en metal drejebænk.

Ellers handler det nok om at google med hjælp af varemærke og model på boghylden.

Jeg tror ikke, du finder disse på Hornbach, selvom de har mange skumle beslag.
Stämmer, har tjekket med de fleste byggemarkeder og jernhandlere. Er der nogen her, der kan fremstille nogle stykker..? Jeg har ikke værktøjerne til at fixe det..

T Tjrex sagde:
[link]
Her måske?
Tak men de havde heller ikke…

Der findes tusindvis af sådanne fastgørelseselementer til møbler, der er fremstillet udelukkende til møbelproducenten og ikke er taget fra noget standardsortiment .... Gevindet på den synlige lange skrue ser ud som tomme, så møblet er måske ikke engang "svensk"......
Jeg tror nok, man har størst chance hos IKEA og deres reservedelssortiment. Måske kan man finde noget der, der kan bruges.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.