Hvordan skal jeg på nogen rimelig måde lykkes med at diffusionstætne rundt om vinduerne i mit nybyggeri (se vedhæftet billede).
Mellemrummet mellem vindue og karm, som er fyldt med skum og er ca. 10 mm. Panelen vil være 12 mm tyk, så der er efter min mening ingen chance for at tape plastikken mod vinduet med 2 mm til overs (selvom min husleverandør synes, det skal gøres sådan!?).
Kan man løse det på en anden måde? Er det overhovedet værd & vigtigt at forsøge at få det tæt?
Tak på forhånd.
Mellemrummet mellem vindue og karm, som er fyldt med skum og er ca. 10 mm. Panelen vil være 12 mm tyk, så der er efter min mening ingen chance for at tape plastikken mod vinduet med 2 mm til overs (selvom min husleverandør synes, det skal gøres sådan!?).
Kan man løse det på en anden måde? Er det overhovedet værd & vigtigt at forsøge at få det tæt?
Tak på forhånd.
Gør ikke noget at der er tape bagved smygen, men skal jeg tape over sprækken som er 10 mm og dække med 12 mm smyg har jeg altså ca 2 mm plads til at fastgøre tape på vindueskarmen for at tapen ikke skal være synlig ved siden af smygen. Min "erfaring" siger at det ikke lykkes...
Klik her for at svare
