Hej
Lille kælder under halvdelen af stuen. Der står en gasfyr i dag.
Hvilken bjælkelagsbund anbefales og isolering til det? Vil have vandbåren gulvvarme, hvis det spiller en rolle?
Har overvejet oliehærdet board 6mm eller fiber cement.
Men hvad er egentlig bedst?
Jeg tænkte at lægge stenuldsplader, men er åben for forslag der også.
Hit me...
Køkkenet bliver delt opreguleret og støbt plade. Resten af huset plade.
Lille kælder under halvdelen af stuen. Der står en gasfyr i dag.
Hvilken bjælkelagsbund anbefales og isolering til det? Vil have vandbåren gulvvarme, hvis det spiller en rolle?
Har overvejet oliehærdet board 6mm eller fiber cement.
Men hvad er egentlig bedst?
Jeg tænkte at lægge stenuldsplader, men er åben for forslag der også.
Hit me...
Køkkenet bliver delt opreguleret og støbt plade. Resten af huset plade.
Tak. Så kører vi med det.Jonatan79 sagde:
Skal man lægge plast på spånpladen og/eller pladen så? Pladen bliver isoleret med ca. 30 cm.
Ved at visse gulvproducenter ønsker det, inden man lægger gulvet, men det føles som en risiko at lukke fugt inde?
Klik her for at svare

