JONSTE #1 Medlem · Visby · 44 indlæg 18 apr 2022 klokken 10:53 JONSTE Medlem Visby 44 indlæg 18 apr 2022 klokken 10:53 #1 Hej Renoverer sommerhus som købt nyligt bygget 1942. bryder ydervæg op og finder dette som det er isoleret med. Ser ud som celleplast men fandtes det da? vejer næsten intet og bliver til pulver hvis man rører ved det. Nogen der ved hvad det er? #isolering-af-vægge
Hej Renoverer sommerhus som købt nyligt bygget 1942. bryder ydervæg op og finder dette som det er isoleret med. Ser ud som celleplast men fandtes det da? vejer næsten intet og bliver til pulver hvis man rører ved det. Nogen der ved hvad det er?
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 667 indlæg 18 apr 2022 klokken 11:10 useless Lök. Gävleborg 43,667 indlæg 18 apr 2022 klokken 11:10 #2 Karbamidskum. Var et fremragende produkt til ekstra isolering omkring 70-80'erne, men desværre smuldrer det til pulver efter nogle årtier... Desuden afgiver det formaldehyd, men det burde være nede på lave niveauer på nuværende tidspunkt.
Karbamidskum. Var et fremragende produkt til ekstra isolering omkring 70-80'erne, men desværre smuldrer det til pulver efter nogle årtier... Desuden afgiver det formaldehyd, men det burde være nede på lave niveauer på nuværende tidspunkt.
JONSTE #3 Medlem · Visby · 44 indlæg 18 apr 2022 klokken 15:35 JONSTE Medlem Visby 44 indlæg 18 apr 2022 klokken 15:35 #3 Tak for svaret. Er det ufarligt at håndtere? Kan/må man brænde det?
useless #4 Lök. · Gävleborg · 43 667 indlæg 18 apr 2022 klokken 16:30 useless Lök. Gävleborg 43,667 indlæg 18 apr 2022 klokken 16:30 #4 Ligeså ufarligt som almindelig cellplast. Alt bortset fra rent træ er vel forbudt at brænde? Plastik i særdeleshed.
Ligeså ufarligt som almindelig cellplast. Alt bortset fra rent træ er vel forbudt at brænde? Plastik i særdeleshed.
JONSTE #5 Medlem · Visby · 44 indlæg 18 apr 2022 klokken 18:27 JONSTE Medlem Visby 44 indlæg 18 apr 2022 klokken 18:27 #5 useless sagde: Lige så ufarligt som almindelig celleplast. Alt undtagen rent træ er vel forbudt at brænde? Plastik i særdeleshed. Tak igen. Jo det meste er vel forbudt at brænde, bedst at tage det til genbrug.
useless sagde: Lige så ufarligt som almindelig celleplast. Alt undtagen rent træ er vel forbudt at brænde? Plastik i særdeleshed. Tak igen. Jo det meste er vel forbudt at brænde, bedst at tage det til genbrug.