Skal jeg bruge?
Skrev tidligere om et skifergulv som min sambo og jeg mod alle odds fik lagt på en tilfredsstillende måde.
Skrev at vi smurte gulvet med paraffinolie og at det blev godt, et stykke tid i hvert fald.
Olie på sten har tilsyneladende en evne til at forsvinde sporløst.......... måske sidder det i sokkerne? Nu ser gulvet helt ubehandlet ud igen og spørgsmålet er, hvad skal vi "smøre det med nu"?
Paraffinolie fungerer jo ikke så godt, da den "forsvinder". Skal man prøve med en gulvpolish og hvordan vil fugerne tåle det? Vil jo have et skinnende, glitrende sort gulv!!
Nogen forslag nogen?