Hej!

Skal købe en værktøjskasse uden indhold til min mand i julegave. Vil gerne have tips til gode kasser på markedet 🙂.
Er der nogen, der kan anbefale noget fornuftigt?

Tak på forhånd!

K KarinMargareta sagde:
Hej!

Skal købe en værktøjskasse til min mand i julegave. Vil gerne have tips til gode kasser på markedet 🙂.
Nogen der kan anbefale noget fornuftigt?

Tak på forhånd!
En værktøjskasse med indhold?

L lob sagde:
En værktøjskasse med indhold?
Hej, redigeret indlægget nu. Uden indhold 🙂

Er det for hans hele værktøjsopbevaring så at sige? Eller er det for at tage nogle værktøjer med, når det er tid til forskellige projekter, eller når man skal til sommerhuset? For det sidste behov kan jeg godt lide åbne værktøjsposer, hvor man hurtigt kan kaste det, man tror man har brug for, man kan også nemt se, hvad man har med. F.eks. en sådan her:
https://www.hornbach.se/p/verktygsvaska-stanley-fatmax-18-52x25cm/7938257/

• Synes
KarinMargareta
  • Laddar…
D Dublin sagde:
Er det for hans hele værktøjsopbevaring så at sige? Eller er det for at tage lidt værktøj med sig når det er tid til forskellige projekter, eller når man skal til sommerhuset? For det sidste behov kan jeg godt lide åbne værktøjstasker hvor man hurtigt kan kaste ned det man tror der er behov for, man ser også let hvad man fik med sig. F.eks. en sådan her:
[link]
Tak

K KarinMargareta sagde:
Tror det er svært at finde "rigtigt" med sådan en ting til nogen anden, desværre.

P
K KarinMargareta sagde:
Hej!

Skal købe en værktøjskasse uden indhold til min mand i julegave Vil gerne have tips til gode kasser på markedet 🙂.

Tak på forhånd!
Skal den stå i værkstedet bare, eller er det noget der bæres med og kører med i bilen?
Derudover er det mekanikerværktøj eller bygge/renovere hus værktøj han skal have i?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.