Hej,

Jeg forsøger at sætte et spejl op i min gang. På den anden side af væggen ligger et badeværelse og et garderobeskab. Jeg har prøvet at bore to huller. Væggen synes at bestå af et cirka 1,5 cm tykt lag af, hvad jeg gætter på er gips. Derefter er der et tomt lag på cirka 1 cm. Efter det er jeg usikker. På badeværelsessiden af væggen synes der herefter at være noget træ-lignende materiale.

På garderobesiden er jeg usikker. Det ser hvidt ud. Fra tidligere er der dog plastikpropper, der er blevet brugt med succes på denne side af væggen. Måske er der nogen her, der genkender disse. Jeg vedhæfter et billede.

Jeg ved ingenting om forskellige byggematerialer og er generelt forvirret. Hvis nogen har tips til, hvordan jeg kan gå videre for at forstå, hvilken type væg jeg arbejder med, eller har nogle andre råd, vil jeg være meget taknemmelig.

Mvh,
Erik
 
  • Billede af en væg med et enkelt skruehul og en skygge i venstre hjørne. Væggen virker til at være lavet af gips eller lignende materiale.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.