Hejsa,
Dette sidder som panel i mit køkken. Panelet er tyndt, ca. 8-9mm og massivt. Jeg tror, det er fra slutningen af 60'erne. Jeg vil gerne lasere eller male det, men er usikker på, hvad jeg skal bruge. Er der fx behov for knastlak på disse små knaster. Hvordan bliver det på de mere mørke partier, der findes i træet, hvis man laserer?
Mvh Anna

• Panel i køkken med tynde, massive planker fra 60'erne, synlige knaster og skruer. Træet har både lyse og mørke partier.
  • Tynd, massiv træpanel i køkken, ca. 8-9 mm, med små knaster og mørkere partier. Muligvis fra slutningen af 60'erne.
  • Lys trækøkkenpanel med mørke striber og små knaster, ca. 8-9 mm tykt. Potentielt fra 1960'erne, egnet til lasering eller maling.
Jeg har desværre ikke noget rigtig godt bud på, hvilken træsort det er. Men jeg tænkte at tippe dig om at stille spørgsmålet i møbelsnedkerisektionen af forummet. Folk, der befinder sig der, plejer at være gode til at identificere træsorter.

Tak Pyro, Begyndte at mistænke, at jeg var i den forkerte del af forummet. Møbelsnedkerne har sikkert godt styr på det. Med venlig hilsen, Anna

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.