Jeg skal sætte op ca. 140 kvm perlespor/glatsport i inneloftet og vil have en sømpistol, der drives med trykluft.
I en drømmeverden kunne sømpistolen bruges både til finarbejde (perlespor osv.) og til at sømme regler eller råspont til nyt tag. Jeg skal bygge et skur senere, så jeg vil gerne kunne bruge værktøjet til begge opgaver.
Findes der et sådant værktøj, eller er det to forskellige sømpistoler, der gælder?
I en drømmeverden kunne sømpistolen bruges både til finarbejde (perlespor osv.) og til at sømme regler eller råspont til nyt tag. Jeg skal bygge et skur senere, så jeg vil gerne kunne bruge værktøjet til begge opgaver.
Findes der et sådant værktøj, eller er det to forskellige sømpistoler, der gælder?
Det er min konklusion også, har købt en Senco S900FN til spont og reglar. Supplerer med en dyckertpistol når det bliver tid for lister osv.Matti_75 sagde:
@Galtungs, you should know that there are two types of nails: 1.2 and 1.5 mm. So, obviously, the 1.5 mm ones leave a larger mark. However, with a tongue-and-groove joint, it's possible to install them in such a way that the nails are completely invisible.Matti_75 sagde:
Klik her for at svare