Hej. Jeg skal montere en rustfri sparkplade på mit lille skur. Hvilken type skrue bør jeg vælge? Den skal være rustfri og max 22mm lang. Jeg vil helst have montage skruer på grund af, at jeg vil have fladt hoved. Jeg fandt 13 mm på Jula, men er bange for, at de bliver for korte.

Biltema har en lille boks til godt et hundrede kroner med et sortiment rustfrie skruer, hvis jeg husker rigtigt, er der i kassen 3,5*19mm med kuppet hoved.

R Robertsjoo sagde:
Hej. Jeg skal montere en rustfri sparkplade på mit lille redskabsrum. Hvilken type skrue bør jeg vælge? Den skal være rustfri og max 22mm lang. Jeg vil helst have montageskruer på grund af, at jeg vil have et fladt hoved. Fandt 13 mm på Jula, men er bange for, at de bliver for korte.
13 mm er ikke for kort. Du vil jo ikke sparke på sparkpladen, vel?

R Robertsjoo sagde:
Hej. Jeg skal montere en rustfri sparkplade på mit lille skur. Hvilken type skrue bør jeg vælge? Den skal være rustfri og max 22mm lang. Jeg vil helst have montageskruer på grund af at jeg gerne vil have flad hoved. Fandt 13 mm på Jula men er bange for at de bliver for korte.
Jeg plejer at lime med Tec 7 Trans Clear.

Jeg har 17 stykker 2,9x19 mm med halvkugleformet hoved og kryds (KFXS). Syrefast. Du kan få dem for 25 kr plus porto.

• Synes
fribygg
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge sagde:
Jeg har 17 stykker 2,9x19 mm med halvkugleformet hoved og kryds (KFXS). Syrefast. Du kan få dem for 25 kr plus porto.
Jeg har brug for ca. 60 stk, så det bliver for få.

R Robertsjoo sagde:
Hej. Jeg skal montere en rustfri sparkplade på mit lille skur. Hvilken type skrue bør jeg vælge? Den skal være rustfri og max 22mm lang. Jeg ville helst have monteringesskrue pga. at jeg vil have flad hoved. Fandt 13 mm på Jula, men er bange for, at de er for korte.
Tag Jula skruen og supplér med Tec7 hvis du tror, at 13mm er for kort.

Har du en dør, der er omkring 25 mm tyk inklusive sparkpladen?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.