Hej ekspertise!
Jeg er i fuld gang med at bygge et skur om til et hjemmegym. En maskine vil stå på gulvet, men fastgøres i væggen. Det indebærer meget høj belastning på vægfastgørelsen, når man trækker i vægtene. Derfor undrer jeg mig om I med betydeligt mere materialeviden end undertegnede. Kan identificere pladerne på billederne. Er det spån? Tretex? Hvordan ville I fastgøre?
Jeg er i fuld gang med at bygge et skur om til et hjemmegym. En maskine vil stå på gulvet, men fastgøres i væggen. Det indebærer meget høj belastning på vægfastgørelsen, når man trækker i vægtene. Derfor undrer jeg mig om I med betydeligt mere materialeviden end undertegnede. Kan identificere pladerne på billederne. Er det spån? Tretex? Hvordan ville I fastgøre?
Jeg synes, det ser ud som spånplade. Kan det ikke forstærkes fastgørelsesmæssigt? Fx ved at sætte en udenpåliggendeliggende regel, der forankres i mindst to stående vægregler.S Spindoctor sagde:Hej ekspertisen!
Jeg er i fuld færd med at bygge et depot om til et hjemmegym. En maskine kommer til at stå på gulvet, men fastgøres til væggen. Det indebærer meget høj belastning på vægmonteringen, når man trækker i vægtene. Derfor undrer jeg mig, om I med betydeligt mere materialekundskab end undertegnede kan identificere pladerne på billederne. Er det spånplade? Tretex? Hvordan ville I montere?
Klik her for at svare