Hej!
Jeg er i gang med at lægge pladetag på en lade og skal lægge kondensvævet, som jeg har købt fra byggmax (https://vison.se/bison-kondensvav-genomtrampningsskydd/). Det er en HD-polyethylen væv, og den ene side har en LD-polyethylen belægning. Der står ingen steder, hvilken side der bør være op/ned, og der findes ingen monteringsvejledning. Den ene side er lidt "ru", man kan næsten mærke fibrene i dugen, og den anden side er mere glat. Så tænker jeg, at den glatte side burde være den med "LD belægningen", men hvorfor skulle lav densitet siden så være udad? På den tilsvarende side har vandet jo mulighed for at løbe ind i de små "fibre", der går på kryds og tværs. Jeg har også kigget på andre typer underlagsduge, men der er ofte begge sider belagt med LD-polyethylen.
Er der nogen, der har en idé?

Med venlig hilsen
H
 
Monteringsvejledningen findes nok på byggmax hjemmeside, hvis du finder produktet der, sikreste alternativ, hvis du læser den.
 
H huggan sagde:
Montagevejledningen findes nok på byggmax hjemmesiden hvis du leder efter produktet der, sikreste alternativ hvis du læser den.
Nej den findes ej.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.