Hej, som vanligt udsætter man visse bygningsmomenter. Eftersom jeg byggede terrassen sommeren efter huset, blev det aldrig til at opsætte tagrender.
Nu er jeg dog lidt i tvivl om, hvilke rendejern jeg skal bruge.
Hvad synes I? Skal jeg sætte en tagfodsliste og montere justerbare, eller kan jeg sætte korte rendejern? Bemærk, at jeg ikke har tænkt mig at have noget nedløbsrør.
Hvordan ville I have gjort det?
Undskyld det dårlige billede.
At lave det i træ, som jeg tænkte fra starten, når jeg ikke..
En krog til tagefodbrættet fungerer nok i hvert fald ikke:
Så havner tagrenden jo over, hvor vandet løber ud.
Måske almindelige kroge som man plejer at fastgøre dem ovenpå råsponten, men skruet nedefra i stedet.
Omtrent som dette billede, men krogen under råsponten og skruet nedefra:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.