R RanSan23 #1 Medlem · 30 indlæg 20 jan 2022 klokken 17:43 RanSan23 Medlem 30 indlæg 20 jan 2022 klokken 17:43 #1 Hvilken producent af celleplast, isolering, kantelement skal man vælge? Er Finja celleplast bedre end Bewi? Skal man vælge Isover eller Rockwool? er Knauf gipsplader bedst? Hvilke producenter er bedst og har højst kvalitet når det gælder Celleplast - Markisolering Kantelement af F-model Isolering - Ydervægge Gipsplader - Vådrum resp indervægge Gulvvarme - hvilken leverandør skal man vælge? #celleplast #isolation #kantelement #producent
Hvilken producent af celleplast, isolering, kantelement skal man vælge? Er Finja celleplast bedre end Bewi? Skal man vælge Isover eller Rockwool? er Knauf gipsplader bedst? Hvilke producenter er bedst og har højst kvalitet når det gælder Celleplast - Markisolering Kantelement af F-model Isolering - Ydervægge Gipsplader - Vådrum resp indervægge Gulvvarme - hvilken leverandør skal man vælge?
Rickard. #2 Medlem · 7 174 indlæg 20 jan 2022 klokken 18:00 Rickard. Medlem 7,174 indlæg 20 jan 2022 klokken 18:00 #2 Er Finja cellplast bedre end Bewi? Det synes jeg ikke. Skal man vælge Isover eller Rockwool? Det kommer an på. Er Knauf gipsplader bedst? Tvivlsomt, men de er gode. Min pointe er, at det ikke er så enkelt at svare på, hvad der er bedst.
Er Finja cellplast bedre end Bewi? Det synes jeg ikke. Skal man vælge Isover eller Rockwool? Det kommer an på. Er Knauf gipsplader bedst? Tvivlsomt, men de er gode. Min pointe er, at det ikke er så enkelt at svare på, hvad der er bedst.