Hej,
Jeg skal have vindtæt til mit hus, som ikke har fugtspærre.
Det vil få ekstra isolering (træuld), så jeg vil have, at vindtæppet skal have lille modstand mod damp.
Det jeg brugte tidligere havde en ulden bagside, som damp kondenserede mod, og en plastik forside, som var hydrofob og frastødte dampen. Det fungerede lidt som en mikropumpe og var samtidig en beskyttelse som en presenning, når det regnede, før man fik op facaden. Det var for dyrt ifølge producenten, så de stoppede med at fremstille det.
Jeg vil gerne have noget lignende, da væggen kommer til at stå åben et stykke tid og tæppet derfor også skal fungere som en presenning.
Vindtæppet kommer til at ligge spændt mod tretex hvis det betyder noget.
Nogle tips?