Hej,
Vi er flyttet til nyt hus for nogen måned siden og har brug for garderobeskabe. Vores tanke er, at der skal bygges indbyggede garderobeskabe i væggen i soveværelset, men dette indebærer sandsynligvis, at vi samtidig skal rive den eksisterende væg ned. Så med andre ord er det et større arbejde, der vil blive gjort lidt senere.
Så vores spørgsmål er, hvordan foregår et sådan arbejde? Kan man bruge f.eks. garderobeskabe, som man køber på IKEA, eller konstruerer man dem helt fra bunden?
En tanke er ellers at købe IKEA garderober, montere dem i et andet rum ved siden af og når det så bliver tid til det, bruger man disse garderobeskabe til indbygning? Godt? Dårligt?