Hej,
jeg har lyst til at bygge mit eget tv-bord, som skal stå under tv'et, der hænger på væggen. Jeg vil gerne bruge hvidt mursten eller lignende materiale, har I nogle tips? Jeg er en novice og har dårlig viden om, hvilke typer materialer der findes ... tak på forhånd!!
mvh
Edvin
jeg har lyst til at bygge mit eget tv-bord, som skal stå under tv'et, der hænger på væggen. Jeg vil gerne bruge hvidt mursten eller lignende materiale, har I nogle tips? Jeg er en novice og har dårlig viden om, hvilke typer materialer der findes ... tak på forhånd!!
mvh
Edvin
En klassiker fra min ungdom er at stable mursten i to bunker på gulvet og lægge hylder af krydsfiner i passende højder. Det fungerer også godt med hvide mursten. Til hylderne kan man vælge noget mere festligt, f.eks. malede hobbyplader, hylder med finer eller plexiglas.
Kør til et byggemarked og køb det du synes er pænt og stable det
Kør til et byggemarked og køb det du synes er pænt og stable det
det skal jeg gøre.. så i praksis er der i hvert fald hvid mursten ude i handelen. det bliver sjovt dette.. jeg tænkte faktisk at lade en glasmester lave 2 hylder også. en til toppen og en som første hylde til dvd-afspilleren. jeg vender tilbage med resultatet... 
Medlem
· västa götaland
· 2 indlæg
Hej
Fik du fat i hvidt tegl? Hvor?
Jeg havde tænkt at lave en tv-bænk med hvidt tegl
Taknemmelig for svar Elina
Fik du fat i hvidt tegl? Hvor?
Jeg havde tænkt at lave en tv-bænk med hvidt tegl
Taknemmelig for svar Elina
Medlem
· västa götaland