Ja, tænkte bygge en mere økonomisk plade til garagen ved at snedkerere en form af 45x195regler og så lægge 10cm isolering 30 cm ind fra kanterne og derefter armeringsnet og en måtte på inden man støber.

Har kigget rundt på coop og bauhaus i dag, men ingen af dem sælger fornuftig armering og celloplasten var vanvittigt dyr.
Men hvor vender man sig for at få fat i alt dette til en rimelig pris og leveret direkte syd for Stockholm?

Beijer er udelukket af diverse årsager, men hvilke ellers?
Har AKB alt dette plus levering? Eller Lissma såg?
Det er jo weekend nu, så det er svært at ringe rundt og spørge, derfor spørger jeg her :)

Både AKB og Lissma skal have alt dette.

MathiasS sagde:
Både AKB och Lissma skal have alt dette.
Dejligt! Ved du, hvad de kan tænkes at tage for hjemkørsel cirka?
Skulle have taget til AKB i går, men kom ud fra bauhaus 6 minutter efter AKB havde lukket:(

Omkostningen for hjemlevering plejer at være forhandlingsbar. Ved rigtig store læs er det "gratis", ellers drejer det sig vel om 500-1000 kr afhængigt af, hvor langt de skal køre.

Vil du have tingene løftet op til et eller andet besværligt sted, kan jeg anbefale Lissma - lastvognsmanden der anstrenger sig virkelig udover, hvad man kan forlange, og har desuden en kran, der når laaangt.

MathiasS sagde:
Kostnaden för hemkörning brukar vara förhandlingsbar. Vid riktigt stora lass är det "gratis", annars rör det sig väl om 500-1000 kr beroende på hur långt dom ska åka.

Vill du ha grejorna upplyft till något knepigt ställe kan jag rekommendera Lissma - lastbilskillen där anstränger sig verkligen utöver vad man kan begära och har dessutom en kran som når lååångt.
Inga konstiga lyft och tyvärr inte allt för mycket som ska beställas heller, men det låter bra att dom verkligen anstränger sej, får ringa på Måndag.
Tack för infon.

Køb ikke kun på Bauhaus! AKB har kyndigt personale, der hjælper dig med at finde de rigtige ting.

Hvorfor kun 10 cm isolering? Hvis jeg var dig, ville jeg i stedet satse på 5 cm "stenhård" celleplast, hvilket både vil blive billigere og bedre for dig.

Det vigtigste ved en garageplade er jo, at den holder. Varmisoleringen, du får med en 10 cm celleplade i sammenligning med denne på 5 cm, er knapt mærkbar.

Sådan vil jeg støbe vores garageplade:

-145 reglar som form
-5 cm hård celleplast
-2+2 12 mm armering i 25 cm brede voter
-2 stk. armeringsmåtter 6mm 5x2,35 s150
-Plast på celleplasten for at forhindre radon i at trænge op.

Held og lykke!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.