P På Fritiden #1 Medlem · 207 indlæg 18 apr 2022 klokken 20:50 På Fritiden Medlem 207 indlæg 18 apr 2022 klokken 20:50 #1 Som I kan se på billedet, er der et mellemrum mellem betonen og syldbjelken, så dagslys siver ind. Syllpappen, der ligger imellem, er simpelthen ikke tyk nok til at udjævne ujævnheden. Det føles som om det bør tætnes med noget, men hvad er passende?
Som I kan se på billedet, er der et mellemrum mellem betonen og syldbjelken, så dagslys siver ind. Syllpappen, der ligger imellem, er simpelthen ikke tyk nok til at udjævne ujævnheden. Det føles som om det bør tætnes med noget, men hvad er passende?
H huggan #2 Medlem · Karlskrona · 7 087 indlæg 18 apr 2022 klokken 21:10 huggan Medlem Karlskrona 7,087 indlæg 18 apr 2022 klokken 21:10 #2 Syllpapp er ikke så velegnet, hvis man ikke vil have kuldebroer. Man bør have sælisolering eller sæltætning.
Syllpapp er ikke så velegnet, hvis man ikke vil have kuldebroer. Man bør have sælisolering eller sæltætning.
P På Fritiden #3 Medlem · 207 indlæg 19 apr 2022 klokken 09:20 På Fritiden Medlem 207 indlæg 19 apr 2022 klokken 09:20 #3 H huggan sagde: Syllpapp är inte så lämpligt om man inte vil ha kuldebroer. Man bør have syllisolering eller syltætning. Opfattet. Men nu ligger den der. Det handler også om et uisoleret opbevaringsrum så netop kuldebroer er ikke nogen større fare tænker jeg. Nogen tanke om hvad man passende kan bruge til at fylde ud for at tætne? Det er jo unødvendigt at have et mellemrum uanset hvad.
H huggan sagde: Syllpapp är inte så lämpligt om man inte vil ha kuldebroer. Man bør have syllisolering eller syltætning. Opfattet. Men nu ligger den der. Det handler også om et uisoleret opbevaringsrum så netop kuldebroer er ikke nogen større fare tænker jeg. Nogen tanke om hvad man passende kan bruge til at fylde ud for at tætne? Det er jo unødvendigt at have et mellemrum uanset hvad.
G Gabbe1 #4 Løsbygger · Ångermanland · 4 422 indlæg 19 apr 2022 klokken 09:27 Gabbe1 Løsbygger Ångermanland 4,422 indlæg 19 apr 2022 klokken 09:27 #4 Hvis det er et uisoleret skur, ville jeg slet ikke have bekymret mig. Se det som ventilation.