Hej! Min mand og jeg er i gang med at hjælpe mor med at renovere deres nykøbte gamle hus, men vi er kørt fast lidt tankemæssigt, tror jeg. Den tidligere ejer har sat fine falske bjælker i loftet i stuen, som de vil beholde. Men efter at have rettet væggen op er afstanden til bjælken forskellig i dybden foroven. Der sad en liste før, og der skal også op en liste nu, men hvad i alverden sætter vi for en variant nu, når det er ujævnt, uden at det ser helt galt ud 😅