1,622 læst ·
4 svar
2k læst
4 svar
Hvad skal man tænke på, når man bygger trappen ind?
Jeg vil gerne bygge trappen ind, men har hørt, at disse løsninger kan blive lidt problematiske med tiden, og når huset sætter sig, opstår der ofte lyde. Passer det? Det er jo en perfekt opbevaringsløsning, pladsen under trappen er jo ofte uudnyttet. At sætte lysestager derunder er ingen opbevaring Lulu Carter ;-)
Fordele og ulemper ved dette? Den eneste ulempe jeg kan se med det er, at det bliver lidt mørkere og måske opleves lidt "trængere"
Fordele og ulemper ved dette? Den eneste ulempe jeg kan se med det er, at det bliver lidt mørkere og måske opleves lidt "trængere"
Vil også gerne vide !Jessica Pessica sagde:Ville bygge trappen ind, men har hørt, at disse løsninger kan blive lidt sådan med tiden, når huset sætter sig, ofte bliver der mislyde. Er det korrekt?
Det er jo en perfekt opbevaringsløsning, pladsen under trappen er jo ofte uudnyttet. At sætte lyslygter under er ingen opbevaring Lulu Carter ;-)
Fordele og ulemper ved dette? Den eneste ulempe jeg kan se ved det er, at det bliver lidt mørkere og måske opleves lidt "trangere"
Vi skal bygge nyt, så vi kan jo vælge, om det skal være L-formet eller U.
Alt skal jo være så åbent og "rummeligt" ;-) nu om dage, meget af det praktiske går tabt... hvilket kan irritere, når man skal forsøge at have ryddet op samtidig...
Nå, nogen?
Alt skal jo være så åbent og "rummeligt" ;-) nu om dage, meget af det praktiske går tabt... hvilket kan irritere, når man skal forsøge at have ryddet op samtidig...
Nå, nogen?
Klik her for at svare