Hej!
I vores vaskerum har vi i dag to vaskemaskiner stående ved siden af hinanden. Den væg, som de står langs, er ca. 2,5m lang. Jeg har tænkt, at det ville blive meget flottere, hvis man havde en bordplade hængende lige over maskinerne. Så det skaber en arbejdsflade, hvor man kan folde/sortere og ordne tøjet.
At bestille en specialtilpasset bordplade er ikke så svært.
Men hvordan "hænger" jeg bedst bordpladen op? Har også tænkt, at vasketøjskurve skal stå under bordpladen, så de ligesom "forsvinder" af syne, det ville være rart.

tak

Læg en bordplade direkte på TM/TT, sæt dobbeltklæbende tape. Ellers kan du sætte konsoller på væggen, som du derefter lægger bordpladen på, så får du jo pladen en smule op.

P Pappa1986 sagde:
Læg en bordplade direkte oven på TM/TT, Sæt dobbeltklæbende tape.
Ellers kan du sætte konsoller på væggen, som du derefter lægger bordpladen på, så får du jo pladen lidt op
Interessant at sætte den direkte på.. Bliver der ikke en risiko for, at hele bordpladen ryster meget, når maskinerne kører!?
Hvilke konsoller anbefaler du?

P Pappa1986 sagde:
Læg en bordplade direkte på TM/TT, Sæt dobbeltklæbende tape.
Ellers kan du sætte konsoller på væggen som du derefter lægger bordpladen på, så får du jo pladen en smule op
God og informativ video! Tænker at man måske kan bruge flere konsoller, da den jeg vil sætte op er 2.5m lang!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.