3,021 læst ·
21 svar
3k læst
21 svar
Hvad hedder denne skrue??
useless sagde:
Hvordan skal det gå til? Hvis vognboltene optager hullerne i vægbeslaget? Så man skal bruge medfølgende bolte plus yderligere skruer for at få markisen fast i væggen?
Hammare&Spik sagde:
Jeg tolker det som, at vognboltene kun bruges ved tagmontering for at montere L-vinklen i hvad-det-nu-kan-heta. For at fastgøre L-vinklen i taget eller hvad-det-nu-kan-heta i væggen bruger du skruer, som ikke er inkluderet.
Franske træskruer føles lidt overdrevet, det fungerer vel med noget lidt mindre, men husk at bruge udendørsskruer, så de ikke ruster med det samme.
Franske træskruer føles lidt overdrevet, det fungerer vel med noget lidt mindre, men husk at bruge udendørsskruer, så de ikke ruster med det samme.
Boltene er til for at bruges ved tagmontering.S Svante Svenson sagde:Jeg tolker det som, at vognboltene udelukkende anvendes ved tagmontering for at montere L-winkelen i hvad-det-nu-kan-hede. For at fastgøre L-winkelen i taget eller hvad-det-nu-kan-hede i væggen bruger du skruer, der ikke medfølger.
Franske træskruer føles lidt som at overdrive, men kunne godt fungere med noget lidt mindre, men husk at bruge udendørsskruer, så de ikke ruster straks.
Jeg har nok brug for kraftig fransk træskrue, da markisen er 5,5m lang og vejer 70kg
Klik her for at svare