useless useless sagde:
Som jeg troede da... Ifølge billederne skal skruerne bruges til at fastgøre markisen i vægbeslaget. Skruer til at sætte beslaget fast i væggen følger ikke med, men dem må man skaffe selv ud fra forholdene på stedet.

Hvordan skal det gå til? Hvis vognboltene optager hullerne i vægbeslaget? Så man skal bruge medfølgende bolte plus yderligere skruer for at få markisen fast i væggen?

Hammare&Spik Hammare&Spik sagde:
Tak. Hvad kan det tænkes at være for skruer? Fransk træskruer? Bør det fungere?

Er det træpanel?
Hvor tyk er træpanelet?
Hvad er bag træpanelet?
Osv?

• Synes
Hammare&Spik
  • Laddar…
Det skal gennem falspanelen (træ) og ind i denne bærbjælke

• Facade under renovering med træpanel og vindue. En mand er delvist synlig og arbejder på bygningen under et halvtag.
Demmpa Demmpa sagde:
Er det træpanel?
Hvor tyk er træpanelet?
Hvad er bag træpanelet?
Etc?
falspanel ca 2cm tyk
Bag panrl bær bjælke

Jeg tolker det som, at vognboltene kun bruges ved tagmontering for at montere L-vinklen i hvad-det-nu-kan-heta. For at fastgøre L-vinklen i taget eller hvad-det-nu-kan-heta i væggen bruger du skruer, som ikke er inkluderet.

Franske træskruer føles lidt overdrevet, det fungerer vel med noget lidt mindre, men husk at bruge udendørsskruer, så de ikke ruster med det samme.

• Synes
Hammare&Spik
  • Laddar…
Tale med fyren i butikken. Det er kun den franske skrue, jeg skal bruge. Ikke vognbolten overhovedet. Den bolt er tilsyneladende til for at fastgøre de forskellige beslag med hinanden, HVIS man skal sætte markisen i et tag. Kan det passe?

• Hånd holder et gråt beslag med en fransk skrue og bolt. Bakgrund af pakkede produkter med tekst "TELESTEPS".
S Svante Svenson sagde:
Jeg tolker det som, at vognboltene udelukkende anvendes ved tagmontering for at montere L-winkelen i hvad-det-nu-kan-hede. For at fastgøre L-winkelen i taget eller hvad-det-nu-kan-hede i væggen bruger du skruer, der ikke medfølger.

Franske træskruer føles lidt som at overdrive, men kunne godt fungere med noget lidt mindre, men husk at bruge udendørsskruer, så de ikke ruster straks.
Boltene er til for at bruges ved tagmontering.
Jeg har nok brug for kraftig fransk træskrue, da markisen er 5,5m lang og vejer 70kg

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.