Utroligt
Stort tak!
Stort tak!
Hvordan mener du? Forstod det ikke helt? Det jeg tænker over er, at jeg har jo en træfacade. Fungerer denne bolt til netop træ? Eller kan det være noget andet, jeg har brug for?S stugfar sagde:
Mener bare at, hvis jeg går til mig selv, havde jeg nok kunnet nå at overbevise mig selv om at en bolt var for kort, inden jeg havde indset at jeg forsøgte at montere noget på en forkert måde…
PS den der type bolt virker sådan at man laver et gennemgående hul i f.eks. træ.
PS den der type bolt virker sådan at man laver et gennemgående hul i f.eks. træ.
Ja, den er beregnet til træ. Den firkantede del trækkes ind i træet og forhindrer, at skruen drejer, når møtrikken strammes.Hammare&Spik sagde:
Okay, nu forstår jeg. God input! Rent logisk er bolten for kort. Den skal gå igennem træfacaden og til den bagvedliggende bærende bjælke. Desuden ringede jeg til kundeservice, som solgte produktet. De sagde også, at alle huse er jo forskellige. Man må købe det, man har brug forS stugfar sagde:
Som jeg troede da... Ifølge billederne skal skruerne bruges til at fastgøre markisen i vægbeslaget. Skruer til at sætte beslaget fast i væggen følger ikke med, men dem må man skaffe selv ud fra betingelserne på stedet.
Tak. Hvad kan det tænkes at være for skruer? Fransk træskruer? Burde det fungere?useless sagde: