Spørgsmålet lyder, jeg har købt jeres hus, som er bygget i 1974, og jeg har et loft i hele huset, jeg ikke genkender, ønsker hjælp til at identificere, hvad det er for et loft? Jeg vil gerne have hjælp med en vurdering af, hvad det ville koste at f.eks. udskifte loftet med almindelig gips og spotlights? Loftet ser sådan ud

• Loft i et rum fra et hus bygget i 1974, med en dekorativ lysekrone. Væggene er pyntet med kunstværker og vintage møbler ses i rummet.
Gætter på masonitskiver eller tretex.

Er grunden til, at du vil skifte, at få et glat loft uden samlinger?

Anslået omkostning - ikke det værd :)

• Synes
SågspånPappspikEternit og 1 anden
  • Laddar…
maah maah sagde:
Gætter på masonitplader eller tretex.

Er grunden til, at du vil skifte, for at få et glat loft uden samlinger?

Beregnet omkostning - ikke værd det :)
Egentlig handler det om at sætte spots op, men kan man gøre det udenpå disse plader? Samlingerne generer mig ikke

Er det et etplanshus med loft ovenover, så går det fint at sætte spots uden at skifte tag.

Hvis det er et mellemdæk, dvs. du har en etage ovenover, så går det ikke med indbyggede spots.

maah maah sagde:
Er det et etplanshus med loft ovenover så går det godt at sætte spots uden at skifte loft.

Hvis det er et mellemdæk, dvs du har en etage ovenover, så går det ikke med indbyggede spots.
Har etage ovenover, så du mener at det ikke går? Så skal man rive loftet og sætte nyt?

Det er ikke muligt at få indbyggede spots der.

Hvis I absolut vil have spots, behøver man ikke rive loftet ned. Det er nok at lægge regler og sætte et nyt gipsloft op nedenunder.

surris
Er spottar ikke ude?🤔

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.