S Sorgmantel #1 Medlem · 21 indlæg 7 feb 2022 klokken 20:04 Sorgmantel Medlem 21 indlæg 7 feb 2022 klokken 20:04 #1 Hej! Hvilken slags maling tror I det er? Hullet er cirka tre cm som bredest, og flagen føltes sprød og bøjelige. Og hvad er det grå bagved? Dette er en vindueskarm i et hus bygget i 1965? #byggemateriale #maling #vindue #vinduesramme #renovering
Hej! Hvilken slags maling tror I det er? Hullet er cirka tre cm som bredest, og flagen føltes sprød og bøjelige. Og hvad er det grå bagved? Dette er en vindueskarm i et hus bygget i 1965?
T TommyC #2 Medlem · Stockholm · 2 197 indlæg 7 feb 2022 klokken 21:37 TommyC Medlem Stockholm 2,197 indlæg 7 feb 2022 klokken 21:37 #2 Er du sikker på, at det er maling? Det kan muligvis være plastlaminat, hvis det ikke er maling. https://sv.wikipedia.org/wiki/Plastlaminat Det under ser ud som puds.
Er du sikker på, at det er maling? Det kan muligvis være plastlaminat, hvis det ikke er maling. https://sv.wikipedia.org/wiki/Plastlaminat Det under ser ud som puds.
S Sorgmantel #3 Medlem · 21 indlæg 9 feb 2022 klokken 19:33 Sorgmantel Medlem 21 indlæg 9 feb 2022 klokken 19:33 #3 T TommyC sagde: Er du sikker på, at det er maling? Det kan muligvis være plastlaminat, hvis det ikke er maling. [link] Det under ser ud som puds. Ok, tak for det! :-D
T TommyC sagde: Er du sikker på, at det er maling? Det kan muligvis være plastlaminat, hvis det ikke er maling. [link] Det under ser ud som puds. Ok, tak for det! :-D